Hidayah Assyifa Centre

Hidayah Assyifa Centre
Hidayah Assyifa

Saturday 9 June 2018

KURSUS URUT MURAH

KURSUS URUT MASTER SARAF
Murahhhhhhhh!!!!!!!!!

👉Anda akan mempelajari cara urutan seluruh badan.
👉Anda akan didedahkan dengan point Serta titik saraf.
👉Anda akan mempelajari point semua penyakit.
👉Anda akan mempelajari cara membuat minyak urut.

✋Kaedah yang mudah dan cepat menguasai ilmu mengurut.
✋Mampu menjadi perawat untuk diri, keluarga serta orang luar.
✋Dibimbing sepanjang hayat.
✋Ilmu urutan disertai dengan e-book Buku Urutan Saraf,E-book Nota tambahan,E-book anatomi badan, & video urutan.
✋Setiap langkah & step-step mengurut diajar secara detail.

Tunggu Dahulu!!!!!!! Anda akan mendapat👇

💿Bonus Ilmu Urutan Simulasi Advance yang disertai dengan E-book & video urutan.
📜Sijil penyertaan.

💸Yuran Asal👇
Yuran kursus urut saraf RM 350
Yuran Kursus Urut Simulasi Advance RM150


💵Untuk Kursus Kali ini saya bermurah hati mengenakan yuran sebanyak RM350..
Anda pasti berpuas hati, dan menjimatkan wang anda😄

Untuk mengetahui secara lanjut tentang kursus, sila whsap saya..

Mesej dihantar melalui broadcast...tq

📞☎
Ust Nik Shamri Mohammed
011-19447924
zamridq@blogspot.com












Salam.untuk mempelajari kursus urut saraf,saya mencadangkan kepada Tuan/Puan supaya mempelajari terlebih dahulu kursus urut saraf secara online...

Kursus urut saraf secara online,saya menyediakan kepada anda
👉video urut lengkap step2.
👉ebook urut saraf
👉ebook nota tambahan
👉ebook anatomi badan
👉free ebook urut simulasi
👉free video urut simulasi


Untuk memantapkan lagi ilmu urut saraf,Tuan Puan bolehla datang ke pusat Rawatan saya pada setiap hari sabtu,megikut jadual Tuan Puan..😊


Salam.yuran kursus urut saraf hanya RM350,belajar secara online dan berdepan adalah yuran yang sama...

Ilmu urutan Saraf yang saya ajar ini sangat mudah difahami,kerana saya sertakan dalam kursus ini,video urutan serta point-point penting penyakit yang sangat mudah serta ringkas..

ramai yang telah mempelajari kursus ilmu urutan saraf secara online dan berdepan,InsyAllah saya boleh membantu Tuan Puan😊


Selepas pembayaran yuran dilakukan,melalui akaun

MAYBANK
162795091083
NIK SHAMRI MOHAMED

saya akan hantar Link Kursus Urut kepada Tuan Puan,dan Tuan Puan boleh mendownload video-video Kursus Urut.

Tuan Puan bolehla belajar melalui video dan ebook saya,jika tidak dapat kuasai sepenuhnya,bolehla datang berdepan dengan saya ye😊

Tahniah peserta Urut Dari Brunei,Tanah merah dan Machang



























6 comments:

  1. 0128124314 whatsapp kalo ada kursus utk 2021

    ReplyDelete
  2. Anak lelaki saya berminat kursus urutan. Bagaimana nak menyertai kursus ni?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete